sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Mökillä

Perjantaina työpäivän päätteeksi ajoin mökille Pohjois-Karjalaan. Matka meni hyvin, aurinko paistoi alkumatkan ja tie oli kuiva. Tienpenkoilla loisti keltaiset leskenlehden kukkaset. Raskas työpäivä ja Etelä-Suomen kiire jäivät taakse ja edessä odotti kotiseutu ja viikon loma mökillä.
Perillä olin vasta 22:30, kun selkäni takia jouduin pysähtelemään 50 kilometrin välein.
Pohjois-Karjalassa oli jo pilkkosen pimeä ja kömmin mökkiin ilman valoa sysipimeässä.
Ihana oli avata lämmitetyn mökin ovi.
 
Aamukahvilla takkatulen äärellä.

Ulkona on vähän harmaata tänäänkin. Tämä kuva on eilen aamulta.
Ulkona mua odottaa risusavotta ensiviikolla. Täällä on ollut aikamoinen myräkkä, en ole ikinään nähnyt tällä pihalla sellaista risumäärää  kun nyt on.
Mukavaa sunnuntaita lukijat.

1 kommentti:

Minna kirjoitti...

Mukavaa mökkilomaa! Olehan taas rumuamatta :) ja säästeleselkää.