sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

18 v.




                                    Vanhin poikani täytti tänään 18 vuotta. Täysi ikäinen!
tehtiin pizzapullia joista piti tulla pieniä, mutta niistä tulikin valtavan suuria.

Tein kakun, mutta selkä oikkuili taas niin, ettei jaksanut hienostella, vaan kuhan kasasin jonkinlaisen rönttösen. Pääasia että kaikille maistui.

Nyt on jo puolet lapsista täysi ikäisiä :)
Tiistaita jännitetään, kun on inssiajo!!

Ei kommentteja: