sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Maalla

Tänään  ajelimme Orivedelle mieheni kummitädin luo. On ihana matkata maalle, nähdä Suomen kaunista luontoa, maalaismaisemaa, eläimiä ja sitä rauhaa joka maaseudulla vallitsee.
 
 
Tuvan pöydällä...

Kierrätysidea kuistilla

Haukku joutui aitan kuistille...

Navetassa näimme hiehoja

Pojat saivat antaa elukoille heiniä

Nämä hiehot poikivat ensi kesänä


Paluu matkalla Kangasalalla aurinko painuu mailleen.

1 kommentti:

Henna kirjoitti...

Ai että, mäki haluisin lehmiä paijaamaan! Siis tekee niin mieli maalle.