Tänään ajelimme Orivedelle mieheni kummitädin luo. On ihana matkata maalle, nähdä Suomen kaunista luontoa, maalaismaisemaa, eläimiä ja sitä rauhaa joka maaseudulla vallitsee.
Tuvan pöydällä...
Kierrätysidea kuistilla
Haukku joutui aitan kuistille...
Navetassa näimme hiehoja
Pojat saivat antaa elukoille heiniä
Nämä hiehot poikivat ensi kesänä
Paluu matkalla Kangasalalla aurinko painuu mailleen.
1 kommentti:
Ai että, mäki haluisin lehmiä paijaamaan! Siis tekee niin mieli maalle.
Lähetä kommentti