perjantai 9. elokuuta 2013

Tunnelmaa

Tämän kuvan nappasi keskimmäinen pojistani. Taivas oli kyllä upean näköinen.

Samoin tämä kuva on saman pojan ottama.

4.8 sunnuntai iltana olimme uimassa poikien kanssa, auringonpalvojat olivat jo luovuttaneet ja aurinko painui metsän taakse. Oli todella hienon näköistä, mikäs siinä oli vesijuosta.

Sorsaäiti tuli moikkaamaan ja oli erittäin kesy.

Tässä poikani leikkii hiekalla, on lämmin ja rauhallista.

Sorsanpojat olisivat halunneet tehdä lähempää tuttavuutta poikaani, mutta emo komensi heti kauemmaks.


Kladiolukset, jotka kasvatin keväällä, kukkivat kukkapenkissäni juuuri silloin, kun olin mökillä, mutta yksi odotti minua kotiin ja kukki heinosti tällä viikolla.

* jäi toiset aamulla nukkumaan, kun otin konttini naulastaan, ja kiiruhdin .... työmaalle.*
Tämä kuva on otettu Nurmijärveltä 7.8 klo 05:10 kun olin menossa töihin.
 

Heikkokuntoisena keväällä hankitut runkoruusut ovat innostuneet kukkimaan nyt todella kauniisti. Enkelipatsas taustalla.

Avomaankurkut ovat tehneet hurjasti satoa. Joka päivä voi ottaa kurkkua pöytään.

Kevättalvella otin suippopaprikasta siemenet ja kylvin keväällä, kuulema aivan liian myöhään. No satoa alkaa jo olla näkyvissä, se, et kerkeekö ne kypsyä,  jää nähtäväksi.

Tomaatia ollaan myös saatu päivittäin ja vielä on tulossa reilusti.


Kärhökin kukkii vielä

Tällainen söpöliini tuli kyläilemään meille täksi viikonlopuksi. Tämä on tyttärni kissa.
Pojat ovat ihan myytyjä tälle kaverille. Touhua ja leikkiä riittää.

1 kommentti:

Minna kirjoitti...

Ihania kuvia, varsinkin tuo eka. Aika söpöliini tuo pikku kisu.