Meidän pieni kääpiöomenapuu tekee ihan mukavasti omppuja, vaikka alkukesästä näytti, että pienet alut tippuvat maahan
Kesäkurpitsasta ollaan saatu jo useampi möhkäle.
siinä sitten virkkauksen tuloksia olohuoneessa.
Tätä isoa juhannusruusumattoa aloittelin jo mökillä ja valmiiksi sain tänään, Maton halkaisija on n.170 cm, trikookudetta meni 7,5 kg.Reunan suunnittelin ihan itse, kun ohjeenmumakinen ei onnistunut.
Ohjeen mukainen juhannusruusumatto sai paikan keinutuolin alta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti