Sunnuntaina oli taas iltavuoroa. Mutta työkaverin kanssa livistettiin hiukan etuajassa pois.
Heitin hänet Järvenpäähän ja itse ajelin Tuusulan rantatielle.
Ja sain nauttia ihanasta auringonlaskusta. Kävelin siellä rannalla ja ihastelin maisemaa
tuolla ruohikossa oli varmaan tuhansittain jotain lintuja. Se sirkutus oli jotain uskomatonta.
Kaunsita oli ja rauhallista, lintujen sirkutus vain kuului.
Kuvailin siellä rannalla ruusunmarjoja, minusta ne on vaan aika hienon näköisiä.
Samassa puskassa oli kukkia ja marjoja.
Sitten ajoin muutaman kilan eteenpäin ja huomasin että tieltä näkyin taas järvelle. Sattui sopiva rako puiden lomassa ja siellä sopivasti joku souteli. Auton ikkuna vaan auki ja siitä räppäsin tämän kuvan.
2 kommenttia:
Oi että mitä kuvia! Aivan mahtavia. Tuollaisia auringonlaskuja ei ihan joka ilta satu kohdalle.
Onpa kauniita auringonlaskukuvia.
Ja tuo viimeinen...=)
Lähetä kommentti