torstai 1. lokakuuta 2015

Villasukkia ja täytekakkuja....

Syksyn aikana oon neulonut ja tehnyt täytekakkuja.


Tässä vasemmalla sukkaprojektin elokuun sukat, eli viljan tähkät. Keskellä toukkapussi ja oikealla syyskuun värikkäät polvisukat.

Kakkuja

Näitä sini-keltaisia Minions sukkia olen neulonut jo 12 paria ja vielä yhdet pitäis tehdä. Itse suunnittelin mallin. Keltainen villalanka vaan tahtoo olla kortilla.

Ei kommentteja: