lauantai 24. lokakuuta 2015

24.10.15

Lauantai oli hieno aurinkoinen ja lämmin syyspäivä. Oltiin poikien kanssa liikenteessä.
Käytiin Nukarin koskilla ja Kiljavalla , jossa pojat heittivät frisbeegolffia.

Kiljavalta

Nukarilta

Kotipihasa ja nukarilta

Kiljavalta!

Ei kommentteja: