keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Vili

Vili tuli hoitoon loppu viikoksi. Saahan nähä miten myö tullaan juttuun.

 

1 kommentti:

Katju kirjoitti...

Kyllä noi kissat osaa olla arvokkaan oloisia. Kyllä te pärjäätte.