skip to main
|
skip to sidebar
Jonnan jutut
sunnuntai 16. helmikuuta 2014
Kirppislöytö
Löysin kirpparilta poppana liinan. En edes heti tajunnu, et se on ihan uusi, vielä keskeneräinen.
Päät oli solmimatta, solmin ne heti kotiin tultua.
Liina on keltasävyinen 180 cm pitkä ja maksoi 5e.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Download weather
YoWindow.com
yr.no
Blogiarkisto
►
2017
(12)
►
joulukuuta
(1)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(3)
►
maaliskuuta
(1)
►
tammikuuta
(1)
►
2016
(20)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(1)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(4)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(1)
►
helmikuuta
(1)
►
tammikuuta
(2)
►
2015
(46)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(3)
►
syyskuuta
(1)
►
elokuuta
(5)
►
heinäkuuta
(7)
►
kesäkuuta
(6)
►
toukokuuta
(2)
►
huhtikuuta
(5)
►
maaliskuuta
(2)
►
helmikuuta
(7)
►
tammikuuta
(5)
▼
2014
(90)
►
joulukuuta
(7)
►
marraskuuta
(2)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(6)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(4)
►
toukokuuta
(8)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(17)
▼
helmikuuta
(13)
Savitöitä pitkästä aikaa.
Koiran pipoja
Kakkua!
Lisää Vili-kissaa
Vili
Lisää pieniä neulomuksia
Neuloen.
Kirppislöytö
kotoa
Kakkutilaus
Tallina
Tildaa
Lastenvahtina
►
tammikuuta
(12)
►
2013
(123)
►
joulukuuta
(17)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(5)
►
elokuuta
(11)
►
heinäkuuta
(8)
►
kesäkuuta
(6)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(11)
►
helmikuuta
(16)
►
tammikuuta
(10)
►
2012
(77)
►
joulukuuta
(15)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(21)
►
elokuuta
(13)
►
heinäkuuta
(5)
►
kesäkuuta
(4)
Sivun näyttöjä yhteensä
Lukijat
Sisällön tarjoaa
Blogger
.
Täältä vieraillaan
Feedjit Live Blog Stats
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti