sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Kirppislöytö

Löysin kirpparilta poppana liinan. En edes heti tajunnu, et se on ihan uusi, vielä keskeneräinen.

Päät oli solmimatta, solmin ne heti kotiin tultua.

Liina on keltasävyinen 180 cm pitkä  ja maksoi 5e.

Ei kommentteja: