Vein pojat luistelemaan ja sitten ajelin lammen rantaan kuvaamaan luontoa. Kyllä oli paikoin erittäin kaunista, kun pakkanen oli kuurannut oksat paksuun kuuraan ja aurinko paistoi. Lammen jäällä ja Sääksjärven jäällä oli luistelijoita. Ihana sää, vaikka pakkanen vähän purikin poskipäitä ja nenää.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Kyllä sitä pimeää kestikin pitkään, nyt on niin kaunista, aurinkoa, valkoista, kirkasta.
Lähetä kommentti