sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

kesä

Salaattia on saanut jo maustelaatikosta leivän päälle, samoin ruohosipulia.


Avomaankurkut lähti kans kasvamaan oikein hyvin isossa puuruukussa.

Onneksi sade toi helpotusta luontoon.

ihan kohta pionin kukatkin avautuu...

Liljat olikin punaisia..

Ei kommentteja: