Salaattia on saanut jo maustelaatikosta leivän päälle, samoin ruohosipulia.
Avomaankurkut lähti kans kasvamaan oikein hyvin isossa puuruukussa.
Onneksi sade toi helpotusta luontoon.
ihan kohta pionin kukatkin avautuu...
Liljat olikin punaisia..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti