skip to main
|
skip to sidebar
Jonnan jutut
torstai 28. helmikuuta 2013
Yäk
Joo, ei ollu noi sämpylät mistään kotosin. Aivan kamalan makuisia... ei tartte toista kertaa tehdä.
Nyt uunissa on karpparin pizza..... mitähän siitä tuli?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Download weather
YoWindow.com
yr.no
Blogiarkisto
►
2017
(12)
►
joulukuuta
(1)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(3)
►
maaliskuuta
(1)
►
tammikuuta
(1)
►
2016
(20)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(1)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(4)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(1)
►
helmikuuta
(1)
►
tammikuuta
(2)
►
2015
(46)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(3)
►
syyskuuta
(1)
►
elokuuta
(5)
►
heinäkuuta
(7)
►
kesäkuuta
(6)
►
toukokuuta
(2)
►
huhtikuuta
(5)
►
maaliskuuta
(2)
►
helmikuuta
(7)
►
tammikuuta
(5)
►
2014
(90)
►
joulukuuta
(7)
►
marraskuuta
(2)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(6)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(4)
►
toukokuuta
(8)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(17)
►
helmikuuta
(13)
►
tammikuuta
(12)
▼
2013
(123)
►
joulukuuta
(17)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(5)
►
elokuuta
(11)
►
heinäkuuta
(8)
►
kesäkuuta
(6)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(11)
▼
helmikuuta
(16)
Yäk
Sämpylöitä
Kakkua...
Loma loppuu
Usvalapaset
Vähän käsitöitäkin...
Hiihtoa..
Ulkoilua
Mäenlaskua
Tiistai aamu
Haudalla
Mökkilomalle
pikkuvesselin kakku
näpertelyjä
Päivä ystävien kanssa
Kevättä kohti
►
tammikuuta
(10)
►
2012
(77)
►
joulukuuta
(15)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(21)
►
elokuuta
(13)
►
heinäkuuta
(5)
►
kesäkuuta
(4)
Sivun näyttöjä yhteensä
Lukijat
Sisällön tarjoaa
Blogger
.
Täältä vieraillaan
Feedjit Live Blog Stats
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti