torstai 28. helmikuuta 2013

Yäk

Joo, ei ollu noi sämpylät mistään kotosin. Aivan kamalan makuisia... ei tartte toista kertaa tehdä.
Nyt uunissa on karpparin pizza..... mitähän siitä tuli?

Ei kommentteja: