lauantai 23. helmikuuta 2013

Usvalapaset

Löysin kaupasta tällaista lankaa ja ihanan ruskean värin.

Halusin itselleni lapaset tästä..

Eilen aloitin ...

Ja tänä aamuna sain valmiiksi. Päättely jää kotiin, kun täällä mökillä ei oo parsinneulaa.

Ei kommentteja: