skip to main
|
skip to sidebar
Jonnan jutut
lauantai 23. helmikuuta 2013
Usvalapaset
Löysin kaupasta tällaista lankaa ja ihanan ruskean värin.
Halusin itselleni lapaset tästä..
Eilen aloitin ...
Ja tänä aamuna sain valmiiksi. Päättely jää kotiin, kun täällä mökillä ei oo parsinneulaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Download weather
YoWindow.com
yr.no
Blogiarkisto
►
2017
(12)
►
joulukuuta
(1)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(3)
►
maaliskuuta
(1)
►
tammikuuta
(1)
►
2016
(20)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(1)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(4)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(1)
►
helmikuuta
(1)
►
tammikuuta
(2)
►
2015
(46)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(1)
►
lokakuuta
(3)
►
syyskuuta
(1)
►
elokuuta
(5)
►
heinäkuuta
(7)
►
kesäkuuta
(6)
►
toukokuuta
(2)
►
huhtikuuta
(5)
►
maaliskuuta
(2)
►
helmikuuta
(7)
►
tammikuuta
(5)
►
2014
(90)
►
joulukuuta
(7)
►
marraskuuta
(2)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(6)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(4)
►
toukokuuta
(8)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(17)
►
helmikuuta
(13)
►
tammikuuta
(12)
▼
2013
(123)
►
joulukuuta
(17)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(5)
►
elokuuta
(11)
►
heinäkuuta
(8)
►
kesäkuuta
(6)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(15)
►
maaliskuuta
(11)
▼
helmikuuta
(16)
Yäk
Sämpylöitä
Kakkua...
Loma loppuu
Usvalapaset
Vähän käsitöitäkin...
Hiihtoa..
Ulkoilua
Mäenlaskua
Tiistai aamu
Haudalla
Mökkilomalle
pikkuvesselin kakku
näpertelyjä
Päivä ystävien kanssa
Kevättä kohti
►
tammikuuta
(10)
►
2012
(77)
►
joulukuuta
(15)
►
marraskuuta
(9)
►
lokakuuta
(10)
►
syyskuuta
(21)
►
elokuuta
(13)
►
heinäkuuta
(5)
►
kesäkuuta
(4)
Sivun näyttöjä yhteensä
Lukijat
Sisällön tarjoaa
Blogger
.
Täältä vieraillaan
Feedjit Live Blog Stats
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti