joulupöytä odottaa syöjiä ja ruokia.
Mitähänsiellä liikkuu...?
Nuorin poikani kävi kuvaamassa, kun hanki peitää kaiken alleen.
Äidille, isälle ja isovanhemmille vein kynttilät muistelupaikalle.
Sain tyttäreltäni joululahjaksi palapelin. Tässä kokoamme sitä yhdessä.
Ja saatiin valmiiksi...
Tänään sitten lauhtui. Eilen oli -20 astetta ja
tänään + 1 aste. Sain tehtyä lumilyhtyjä
Kotitalomme sinisessä hetkessä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti