perjantai 14. joulukuuta 2012

Ja niin, joulu joutuu jo taas.....

Ihana olla aamuisin yksin kotona ja laitella joulua.
Yhden kynttilekön laitoin lieden taakse.

keittiö

Meillä jo perinteeksi tullut tapa laittaa kaikkien nimikko pipaeit roikkumaan
keittiön "ovi" aukkoon. Tänä vionna piparit on kukan mallisia.
Ja yksi on tullut lisää.....

Tervetuloa Joulu!

1 kommentti:

Katju kirjoitti...

Oi mikä tunnelma, niin kodikasta ja jouluista.