Yhden kynttilekön laitoin lieden taakse.
keittiö
Meillä jo perinteeksi tullut tapa laittaa kaikkien nimikko pipaeit roikkumaan
keittiön "ovi" aukkoon. Tänä vionna piparit on kukan mallisia.
Ja yksi on tullut lisää.....
Tervetuloa Joulu!
1 kommentti:
Oi mikä tunnelma, niin kodikasta ja jouluista.
Lähetä kommentti