torstai 1. marraskuuta 2012

keramiikkaa.

Tästä tykkään itse, onnistui ihan hyvin.


sama kippa ulkoa, eli se on syvempi, mit noissa ylemmissä kuvissa näyttää...

tämä lehtilautanen halusi olla ruskea, vaikka lasitin sen vihreällä.

pitihän yksi tonttu tehdä
tänäkin vuonna,

Tämä lautanen tulee vanhimmalle pojalleni joululahjaksi.

Nämä sain nyt eilen lasitusuunista ja lisää meni polttoon, jotka saan ensi maanantaina.

2 kommenttia:

Katju kirjoitti...

Upea tuo lehti-kulho!

Minna kirjoitti...

Hienoja töitä taas, varsinkin tuo lehtikulho ja lautanen.