lauantai 8. syyskuuta 2012

Tuli "talvi"

Tänään on ollut säätä jokalähtöön. Aurinkoa, sadetta,myrskyä ja raekuurokin mennä rytisi yli.

Hetken tuli pieniä "lumipalloja" kovalla kohinalla.

Pojat ottivat kaiken ilon irti ja keräsivät rakeet talteen, niitä on vieläkin astiassa, jossa jäähdyttivät saunalimppareita.

Ei kommentteja: