Olin päivällä hakenut rautakaupasta seulaverkkoa ja nyt siitä sitten leikkasimme paloja.
Jotka upotimme massaan , jota valmistimme tyhjistä liukenevista wc-paperi hylsyistä ja vedestä. No , sehän ei meinnanut ottaa tuohon verkkoon ollenkaan kiinni, joten sain käskyn keittää kiiseliä vedestä ja perunajauhoista ja se sitten lisättiin massaan. Nyt alkoi jo luonnistumaan paremmin.Sitten levyt kuivumaan saunan lauteille ja seuraavaksi sukan kutimet esiin ja neulomaan. Siinä kellon viisarit pyörähti useamman kerran ja nukkumaan taidettiin mennä vasta kahden jälkeen..
Ai niin sainhan ihania kukkiakin!
Lauantai aamuna jatkoimme suhraamista ja tehtiin vähän lisää massajuttuja.
Ruuan jälkeen lähdimme reippailemaan syksyiseen luontoon. Minna keräsi puolukoita ämpärillisen ja minä tein puusavottaa ;)
Sain kassillisen pientä kelottunutta puunpätkää ja lisäksi laatikollisen sammalta.
Kuvailimme kaunista ja värikästä luontoa.
Mie söin ihanan isoja mustikoita.
Illalla sitten saunoimme ja sytyttelimme kynttilöitä valmistamiimme lyhtyihin. Näin näyttää ihan hyvältä,
Mun puusavotan tuliaisia!
1 kommentti:
Kiitos viimeisestä, mukavaa oli.
Lähetä kommentti