Nämä oli tän aamun tulos.
marjat matkalla pakkaseen
Tällainen öhkömönkiäinen tuli vastaan metsässä...
Kun olin putsannut marjat ja saanut ne pakkaseen läksin saunaan ja uimaan. Oli aivan ihana saunoa auringon tuikkiessa tyyneen lammen pintaan. Nyt voikin illan möhnehtiä yöpaidassa ;)
1 kommentti:
Onpas komeita ja hyvänlaatuisia vattuja. Komia saalis!
Lähetä kommentti