maanantai 20. elokuuta 2012

Metsän antimia

Olen kerännyt täällä lomallani vähän marjojakin. Mustikoita kolmisen litraa ja vadelmia on nyt pakkasessa 11 litraa.
Nämä oli tän aamun tulos.

marjat matkalla pakkaseen

Tällainen öhkömönkiäinen tuli vastaan metsässä...
Kun olin putsannut marjat ja saanut ne pakkaseen läksin saunaan ja uimaan. Oli aivan ihana saunoa auringon tuikkiessa tyyneen lammen pintaan. Nyt voikin illan möhnehtiä yöpaidassa ;)

1 kommentti:

Minna kirjoitti...

Onpas komeita ja hyvänlaatuisia vattuja. Komia saalis!