Iskä saattaa nuorimmaista lastaan kouluun. Oli vuosi 2001, kun ensimmäinen lapsemme aloitti koulun ja nyt on tullut aika että nuorimmainenkin on koululainen. Aika kuluu niin nopeasti, ettei meinaa perässä itse pysyä. Kokeilimme nuorimmaiselle herätystä kellolla tänä aamuna ja ei herra lotkauttanut korviaan, nukkuin vaan. :)
Onneksi on itsellä vielä puolitoista kuukautta lomaa jäljellä, niin eiköhän kouluun lähtö ala rutinoitua siinä ajassa.
Turvallista koulutietä kaikille koululaisille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti