Eilen oli ihana sää, aurinko paistoi ja oli melkein helteisen lämmin, mutta tänään, vettä sataa ja lämpöasteita on 10. Olin tänään töissä erään ystäväni luona keittiössä, kun heillä oli rippijuhlat. Ruuat oli tehtypitkälti valmiiksi, piti vaan lääitellä. Täytekakku oli muuten valmis,koristelu oli mun homma.Pienet pojat oli mukana ja touhusivat perheen koiran kanssa. Hyvinoli järjestelty asiat, että noin 30 vierasta mahtui kuitenkin syömään, vaikka sää oli kurjaakij kurjempi.
tällainen tuli täytekakusta.Rippilapsi oli itse halunnut tällaisen.
Ystäväni oli taitellut lautasliinat ja kirjoittanut kauniin runon, jokaiselle vieraalle.
tällainen vekkuli kaveri siellä oli. Kova touhuumaan poikien kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti