perjantai 29. kesäkuuta 2012

kalasaalis

Pojat halusivat laittaa katiskan ja sitten alkoi jännittäminen.


Tänään illalla annoin luvan vilkaista ja siellähän oli saalista. Keskimmäinen poikani tuumi, että ihan alkoi kädet täristä....  

ihan hyvän näköisiä affeniahan siellä oli

Sitten alkoi meidän perkausshow. Mie en tykkää siitä puuhasta ollenkaan, mut ei ollu vaihtoehtoja. Poikani listi ne ja sitten minä putsasin ja paistoin ne . Kyllä oli maistuva iltapala.

1 kommentti:

Minna kirjoitti...

Tuosta jo hyvät maistiaiset sai ja on taatusti tuoretta lähiruokaa.