On vähän jäänyt tänne blogiin kuvien laittaminen. Mutta nyt yritin laittaa koko kesän ajalta vähän kaikenlaisia kuvia. Kotoa, mökiltä, Hangosta, kukista Luonnosta ja omista tekeleistä-


Kävin ystäväni kanssa katsomassa kukkaloistoa Mauno Koiviston haudalla.
Lammassaaressa ja Kuusiluodossa Minna-serkun ja Marjatta-tädin kanssa.
Outokummun kaivoksella, Lintulan luostarilla ja Varistaipaleen suluilla
Kiviprojektia mökillä
kesän kauneutta mökillä
Pojat kalastivat ja lampi antoi monta isoakin haukea.
Nuorimmalle pojalle sattui haaveri ja uistimen piikki meni sormeen, ihan luuhun saakka. Se oli sairaala reissu, eikä lääkärikään sitä oihan helpolla poies saanut.
Auriningon laskuja
Hangossa
Hangossa ja Tammisaaressa
Kotipiha kevätkesällä
Tämän kesän virkkuoosia...
Leipomisia
Liljoja



















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti