perjantai 25. joulukuuta 2015

Joulu 2015

Tämä joulu vietetään Pohjois-Karjalan mökillä. Kun tulin kahden nuorimman lapsen kanssa lunta ei ollut missään koko matkalla eikä täällä mökillä. Mutta aaton aatto iltana alkoi hiljalleen leijailemaan lumihiutaleita ja saatiin valkea joulu.

Lumi on jo peittänyt , kukat laaksosessa, järven aalto jäätynyt 
talvipakkasessa...
Mäkin jouluista tunnelmaa.

Jouluaaton tunnelmia saunan lämmityksestä

Oli kyllä niin ihanaa, kun ympärillä oli hiljaisuus ja puhdas valkoinen luonto


Aattona iltapäivällä oltiin Vaivion kappelissa jouluhartaudessa.

Illalla käytiin viemässä äidille ja isälle kynttilöitä. 
Hautausmaalla oli valtava kynttilämeri.

Ei kommentteja: