Mökkimme lähellä oli oikein metsämansikka apajat. Mieheni äiti keräsi todella paljon mansikoita ja myökin reilu 5 litraa.
Loman ajikaan sattui myös Johannan päivät ja tehtiin vähän herkkuja ja saatiin nimpparivieraita
Serkkuni tekemä metsämansikkabriitta kakku, nam, nam, että olikin hyvää.
Tietysti lomalla piti vähän neuloa. Tällaiset tulivat heinäkuun sukat. Mustikat.
mustikka ja mansikka.
Ja toinen harrastukseni Betonityöt. Niitä piti kans tehä.
Tämmösiä kukkia valmistui kirpparilta ostetuissa ikean lampuissa
Ja betoni"patsaita" mökin pihaan.Ja raparperinlehdellä laattoja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti