sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Mökillä

Loma on nyt puolessa välissä. Ihanaa on ollu, sää on suosinu, vaikka lämpimämpääkin vois olla. Tässä meidän mökin tienoilla ei ole satanut, kuin yhtenä yönä ja muutamana aamuna on pieni ropsaus mennyt. 
Olen touhunnut kaikenlaisten projektien kanssa ja nyt loppu loman aion lomailla.


Keskimmäinen pojistani sai kiloisen hauen, tässä nostaa sitä lammesta.


ja taas kalassa...



Nuorin poikani heittää uistinta


Kun otin puukasan päällä suojana olleet kattohuovan palat pois , sieltä löytyi sisiliskoja. 
Osa oli ihan pieniä poikasia ,

Askartelin tällaisen majakan kukkaruukuista.


Tällaista täällä


Multahonniakin tuli tehtyä. 

Istutin tähän havuja ja tuonne ylemmäs kävin metsästä saniaisia

saunan eteen lisättiin multaa.


Ilta aurinkon kultaa


Lomaa on vielä jäljellä 2 viikkoa.

Ei kommentteja: