Loma on nyt puolessa välissä. Ihanaa on ollu, sää on suosinu, vaikka lämpimämpääkin vois olla. Tässä meidän mökin tienoilla ei ole satanut, kuin yhtenä yönä ja muutamana aamuna on pieni ropsaus mennyt.
Olen touhunnut kaikenlaisten projektien kanssa ja nyt loppu loman aion lomailla.
Keskimmäinen pojistani sai kiloisen hauen, tässä nostaa sitä lammesta.
ja taas kalassa...
Nuorin poikani heittää uistinta
Kun otin puukasan päällä suojana olleet kattohuovan palat pois , sieltä löytyi sisiliskoja.
Osa oli ihan pieniä poikasia ,
Askartelin tällaisen majakan kukkaruukuista.
Tällaista täällä
Multahonniakin tuli tehtyä.
Istutin tähän havuja ja tuonne ylemmäs kävin metsästä saniaisia
saunan eteen lisättiin multaa.
Ilta aurinkon kultaa
Lomaa on vielä jäljellä 2 viikkoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti