sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Keväisiä kuvia pihastamme

Hups keikkaa, aika on kulunut sitten viime päivityksen melkein kuukausi. No on ollut kaikenlaista kevät puuhaa ja juhlien valmistelua ja töissäkin on pitänyt välillä käydä, niin ei oo kerenny tänne kuvia laittelemaan.


tässä kaksi nuorinta pikaani istuttaa perunaa maitopurkkeihin...



punaherukkaa näyttää tulevan tänä kesänä ihan mukavasti




siinä terassin lämmössä purkkiperunat lähtivät hyvin itämään


tässä vielä pytyt odottaa tomaatteja, kurkkua ja paprikaa

Teimme mieheni kanssa tällaisen lavapuutarhan pihaamme, kun hiekkalaatikko ja lasten keinu joutivat jo pois.

yhteen laatikkopariin istutin mansikkaa

keskelle tuli sipulia, pinaattia, salaattia ja hernettä.
Oikeanpuoleiseen istutetaan sitten ne purkkiperunat.


Kotimme 




tämmösiä betoni juttuja tuli väsättyy...




tämä on mun näköala pihakeinusta. 




Tässä jo perunat hyvällä alulla 


keijunmekko vähän kärsii näistä kamalista tuulista.

Ei kommentteja: