Hups keikkaa, aika on kulunut sitten viime päivityksen melkein kuukausi. No on ollut kaikenlaista kevät puuhaa ja juhlien valmistelua ja töissäkin on pitänyt välillä käydä, niin ei oo kerenny tänne kuvia laittelemaan.
tässä kaksi nuorinta pikaani istuttaa perunaa maitopurkkeihin...
punaherukkaa näyttää tulevan tänä kesänä ihan mukavasti
siinä terassin lämmössä purkkiperunat lähtivät hyvin itämään
tässä vielä pytyt odottaa tomaatteja, kurkkua ja paprikaa
Teimme mieheni kanssa tällaisen lavapuutarhan pihaamme, kun hiekkalaatikko ja lasten keinu joutivat jo pois.
yhteen laatikkopariin istutin mansikkaa
keskelle tuli sipulia, pinaattia, salaattia ja hernettä.
Oikeanpuoleiseen istutetaan sitten ne purkkiperunat.
Kotimme
tämmösiä betoni juttuja tuli väsättyy...
tämä on mun näköala pihakeinusta.
Tässä jo perunat hyvällä alulla
keijunmekko vähän kärsii näistä kamalista tuulista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti