lauantai 21. maaliskuuta 2015

Kevät

Etelä Suomessa on nyt ollu aurinkoisia ja lämpimiä päiviä useampi, yöllä tosin ollaan oltu pakkasella ihan kymmenen asteen verran,





Nämä narsissit ovat ollu jo kuukauden verran tässä korissa ja hyvin ovat kestäneet yöpakkaset.


Ei kommentteja: