perjantai 6. joulukuuta 2013

Itsenäisyyspäivää kotosalla....

Tyttäreni oli leiponut isälleen kakun syntymäpäivälahjaksi ja toi sen nyt, kun tuli kotiin. Todella hyvää!

Valkoista lunta...

Terassilla odotetaan joulua.

pensasaidalla lunta

Tyttäreni meni ullakolle etsimään joulujuttuja ja Vili-kissa olis halunnut sinne kans...

Tässä Vili pelaa Jessen kanssa kulkusella

...näin

Joona ja Vili ottaa rennosti pöydän alla.


Tämän  päivän piparitalkoot.

Ei kommentteja: