Tyttäreni oli leiponut isälleen kakun syntymäpäivälahjaksi ja toi sen nyt, kun tuli kotiin. Todella hyvää!
Valkoista lunta...
Terassilla odotetaan joulua.
pensasaidalla lunta
Tyttäreni meni ullakolle etsimään joulujuttuja ja Vili-kissa olis halunnut sinne kans...
Tässä Vili pelaa Jessen kanssa kulkusella
...näin
Joona ja Vili ottaa rennosti pöydän alla.
Tämän päivän piparitalkoot.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti