lauantai 20. heinäkuuta 2013

Itäpiste

Eilen teimme retken Itä rajalle, EU:n mantereen itäisimpään pisteeseen Ilomantsin Hattuvaaraan.

Meitä kaikkia vähän jännitti ajella kaukana korvessa rajavyöhykkeellä


Siinä se on Suomen ja Venäjän raja


Pojat sotamuistomerkillä.

Ei kommentteja: