keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Jälleen synttäreitä

Nuoeimmainen lapsistani täyttää huomenna 9.5 kahdeksan vuotta.
Vietimme synttäreitä jo tänään. Koulukavereita tuli  koulun jälkeen ja hauskaa kuulosti olevan.
Kokeilin tehdä kakkutikkareita, mutten onnistunut...







Poikani halusi vielä Angry Birs kakun,m utta nyt sai olla vika tähän aiheeseen liittyvä.

Ei kommentteja: