Laitoin ulos narsisseja koivurisupurkkeihin, mutta yöksi kukat täytyy vielä nostaa eteiseen.
Myös sisällä on narisseja
Maljakkoon otin koivun, tuomipihlajan ja norjanangervon oksia.
Koti siivottu, keväiset verhot ja vaalea matto olkkarissa.
Tuli niin keväinen olo eilen, kun siivoilin ja vein mattoja ulos. Aurinko paistoi, linnut lauloi ja räystäältä tippi vesi. Ihana lämminkin oli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti