Skannasin vanhoja kuvia koneelle tänään ja löysin muutaman vuoden takaisen kuvan eräältä syksyiseltä mökkireissulta. Olin serkkuni kanssa mökillä ja testailimme kameroittemme toimintoja. Löydettiin yökuvausasetus ja sitten kuvasimme.... ja kuvasimme...
tässä kirkas kuutamo luo sillan pimeään lammen pintaan.
Ihania muistoja mukavilta reissuilta.
1 kommentti:
Herättää hienoja muistoja tuo kuva. Ja sitä sitten kuvattiin...
Lähetä kommentti